sandramedk

Jag vet jag är lat, en dagens.

Kategori: Allmänt

Hur har dagen varit hittils? Vaknade klockan 8 av ett sms från Löfnertz, Australien :) Somnde sedan om, sen ringde Birgitta från jobbet en helvtimme senare och erbjöd mig jobb mellan 14-21,05, JA TACK!
Dagens klädnad? Svarta fula, osköna byxor med massor av fickor, en svart långärmad tröja och en väst.  = Oxenkläder.
Humör: Jag är på gott humör idag!
Planer under resten av dagen? Jobb mellan 14-21,15. Sen läsa ut min bok kanske?
Bästa idag? Sms från Löfnertz, hon hade en idé sa hon, spännande ..
Sämsta idag? Att jag hade planerat att fika med Bohwalli, Linda och Sara nu i eftermiddag men jobbet går tyvärr före för tillfället..
Tack gode gud att.. jag har helgen att se fram emot! 
Ser på: Vänner.
Lyssnar på: P3
Dricker: Apelsinjuice
Äter: Frukost
Läser: En oväntad semester (Mariah Keyes) och Lindas engelska uppsats.
Vädret idag? Dassigt.
Dagens ord: "- Ja hej det var Birgitta ifrån Ica Oxen, jag undrar om du vill jobba mellan 14-21,15?"

Kommentarer

  • amanda säger:

    vad hade hon för idé? samma som hon nämnt för mig ..

    2009-11-11 | 16:05:37
    Bloggadress: http://nittton.blogg.se/
  • evelina säger:

    ah den boken :D sa himla bra!

    den iden far du allt klura pa :)

    2009-11-15 | 07:30:47

Kommentera inlägget här: