sandramedk

Klackarna i taket, jag visar er en lyckad kväll!

Kategori: Allmänt



På kvällen var det dags för födelsedagsparty, grattis till Emil och Fred som fyllde i veckan! Vi började kvällen hos Emil i Mariestad, käkade grillade hamburgare, och tog det lugnt och hade det trevligt. Fortsatte via buss till Skövde, Arenan, där vi spelade bowling. (Jag och Eve höll på att kissa på oss på vägen dit, det var verkligen nära, jag var så kissenödig att jag fick ont i huvudet!.) Eftersom jag kan skriva vad jag vill på min blogg och ingen utav de som var med och spelade har någon egen blogg så kan jag säga att jag vann! (höhö.) Vi begav oss sedan in mot city, Voda, vilket chillställe! Senare vidare till Bogrens. Det var en trevlig kväll, förutom massa äckliga gubb-as inne på Bogrens, jag blir så trött. Tog buss hem till Mariestad på natten där mamma ställde upp och hämtade mig, tack! 

Här kommer lite bilder ifrån lördagkväll. (Var inte så stadig på handen när jag tog fotona plus att det är tagna med mobilkamera så sry för kvaliten.)


Kämpade väldigt länge med att locka mitt hår, de var redan försvunna innan vi kom till Skövde :(


Bowlingdojjor!


Som ni ser, INGA lockar!


Jag och söt-Jönsson


Fred och Jönsson


Haha, Jonas, vår Jonas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: