sandramedk

VolleyBolley!

Kategori: Allmänt



Kom för en stund sen hem från träningen, en väldigt givande och rolig en! :) Min axel ömmar lite just nu och jag känner att träningsverken smyger sig på. Våran nya tränare är jätteduktig och jag har utvecklats massor de två senaste veckorna pga honom, fick mycket positiva kommentarer från honom och de andra i laget idag, självförtroende boost, javisst! :)

Efter träningen var det årsmöte, som var.. eh, jaa inte SÅ givande. Jag satt mest och kollade i dagordningen och försökte förstå alla krångliga ord som fyllde pappret. Men jag var tyst som en mus och slapp att bli både ordförande och revisor ;) Däremot bestämdes det att vi ska lägga in en ytterligare träningstid i veckan, onsdagar, då vi ska träna fys nere i brottningssalen. Låter som en riktigt bra idé tycker jag, det behövs mycket väl. Samtidigt ska vi kanske köpa in beachvolley dräkter också, mindre än de minimala trosorna/brallorna vi har nu och sportbh att ha på överkroppen. Men efter onsdagsträningarna kommer alla komma ut därifrån med magrutor ändå, så fine, gärna för mig!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: