sandramedk

"- Godmorgon min goding, slå mig en signal när du vaknat är du snäll, kram mamms"

Kategori: Allmänt

Älskar när den där speciella ringsignalen ringer som betyder Ica Oxen. Ska in och jobba mellan 15:oo och 21:15, Underbart! Jag ska jobba fyra dagar denna vecka för de ringde igår igen och gav mig två tider till, toppen!

Tisdag: 15,00-21,15
Onsdag: 16,15-19,15
Fredag: 16,00-19,15
Lördag: 10,30-14,55


Ikväll när jag kommer hem ska jag lägga ner hela min själ på att söka utbildningar och kurser, sista anmälningsdag är i övermorgon. Jag har sökt en kurs till våren faktiskt, men berättar inte vad det är än, för har inte bestämt mig om jag ska ta bort den eller ej. Är inte hundra procent säker på att jag vill plugga heller.. Så svårt det här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: