sandramedk

Slänger in en dagens, dåligt med uppdateringar idag, men jag är faktiskt trött nu.

Kategori: Allmänt



Hur har dagen varit? 
Helt okej, men varken mer eller mindre.

Dagens klädnad?  Pyjamas - Mjukiskläder - Träningskläder - Pyjamas

Humör: Ganska positivt, det var en rolig tärning ikväll, blev pepp!

Planer under resten av dagen? Ja, det blir väl sängen, kanske slår på ett F.R.I.E.N.D.S - avsnitt..
 
Bästa idag? 
Att jag för en gång skull lyckades laga mat och DET mina vänner, med bravur!

Sämsta idag? Jag ska skriva högskoleprovet i A10 (Kräks på det rummet!)

Tack gode gud att.. att Oxen ringer in mig till att jobba, fyra arbetstillfällen denna vecka! :)

Ser på: Made (MTV)

Lyssnar på: Dance DJ & Company - Ibiza Dance Session (Otroligt men sant)

Dricker: 
Vatten
  
Äter:
 (Som jag då lagade alldeles själv) Färsk pasta med mozzarella, proscuotti (?!) och tomater, med egentillagad pesto! MMMMHM! (Fan, det där lät ju inte så fanzy ändå!)

Läser: Bloggar 

Vädret idag? Soligt men kallt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: