sandramedk

Å-tack å-tack å-tack.

Kategori: Allmänt

Äntligen har jag tagit tag i mig själv när det gäller..

Tackkorten! (Hurra!) De blir inte som jag hade tänkt mig, men jag hoppas de blir snygga ändå. Tjejen inne på Expert var väldigt trevlig och hjälpte mig för att få ut de satans krångliga korten. Hatar när sånt där inte funkar, elektronik, datorer och sånt där, Urk!

Än så länge lever mitt ljud på datorn (Peppar peppar ta' i trä!) så nu sitter jag och lyssnar främst på U2. Köpte 9 stycken nya skivor på skivmässan som jag och pappa var på i helgen! Men det var ovanligt dåligt med bra CD's tyckte jag, nästa skivmässa är den 2 Maj och då har Löfnertz kommit hem från Australien och då ska vi dit!

Om en och en halv timme ska jag häma mamma i stan och åka till Skövde för att hälsa på mormor på KSS. Hon har blivit lite dålig igen, men vi ska inte ta förhastade slutsatser så vi hoppas hon får komma hem snart igen. De skulle bara ta lite prover, hon hade tydligen lågt blodvärde. Hoppas hon blir frisk snart igen.

Nu har jag fått stränga order av min kära mamma Karin att plocka upp alla mina grejer nere i hallen så det är väl bäst att få det gjort innan hon kommer hem ikväll. Let's do it!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: