sandramedk

Göteborg!

Kategori: Allmänt



Jag är här! Jag är hos Kajsa i Göteborg och nu har vi precis gjort oss iordning för att krypa till kojs. Det har varit en ytterst trevlig kväll!

Vi tog spårvagnen in till centum och gick och käkade mat på en restaurang. Det var kinamat på menyn. Supergott! Jag tog kort men tyvärr glömde jag sladden till kameran hemma så bilderna får ni se när jag kommer hem igen. När vi var mätta och belåtna så gick vi till Biopalatset där vi såg "Flickan som lekte med elden". Åh herregud, i en scen där Lisbeth Salander är inne i Salas hem och Niederman är henne hack i häl så va det sådär tyst nu vet, som det bara kan bli på en bio och sen, BANG! Jag lyfte allvarligt talat frpn stolen och förflyttade mig ett X antal cm åt Kajsas håll, sen fick jag en knappt hejdbar fnissattack, men efter ett tag skärpte jag mig. Jag tyckte filmen var väldigt bra, men jag blev lite uttråkad någonstans i mitten, kunde inte sitta still. Men jag ger ändå filmen ett högt betyg!

Imorgon ska vi in och möta Fred som kommer till Nordstan runt 9 sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Kajsa skulle tydligen både skriva en uppsats och träna, Nyttogubbe! Jag har iallafall bestämt att jag ska till Myrornas och andra second hand affärer. Blev super sugen häromdagen! Evve kommer senare på kvällen, sen ska vi försöka få tag i Emil och Linn också om de inte är allt för upptagna..

Nu börjar ögonlocken falla ihop, dags att lägga ihop! Jag önskar er en god nattssömn, för det ska jag ha här i Guldheden i Göteborg hos min kompis kajan-bajan! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: