sandramedk

Mot Göteborg

Kategori: Allmänt



Klockan 13:30 går bussen mot Skövde och sedan byter jag tåg till Göteborg. Äntligen lyfter jag arslet och åker och hälsar på Kajsa. Fast ärligt talat så har jag försökt många gånger förrut men det har alltid kommit något i vägen jobb eller matcher etc.

Jag kommer iallafall till Göteborg C klockan 16 och vi får se vad vi hittar på ikväll, jag vill iallafall se alla skrymslen och vrår av hennes lilla lägenhet och sen får hon dra med mig vart hon vill :) Men det blir eventuellt en ganska lugn kväll, kanske hyr en film myser lite hemma hos henne. Imorgon kommer Eve och kanske också Fred ner, sen ska vi antagligen (hoppas på iallafall) träffa Emil och Linn så kan vi hitta på något en måndag kväll i Göteborg. Jag har inget så många idéer just nu, men jag kan lova er, det kommer! Det ska bli så härligt att komma bort lite så det finns inte. Sen saknar jag Kajsa också, har bara pratat med henne på telefon nu det sista, ska bli härligt att ses igen, hon har ganska smaskigt skvaller och detaljer att dela med sig också om jag har förstått rätt ;)

Ses om ett par dagar, ska visa er bilder och berätta om händelserna i Gbg, det lovar jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: