sandramedk

Tittar ut genom fönstret och ser en ljuvlig höstmorgon!

Kategori: Allmänt

Det är ju uppenbart att du blir väldigt påverkad av vädret och idag när mamma väckte mig klockan kvart över nio så tänkte jag, idag kommer det bli en bra dag, jag ska använda den till så mycket som möjligt och vi ska få goda nyheter, jag tror verkligen på det.

To do-list
- Städa ur min garderob (redan börjat och nästan klar, Kajsa; har två ICA-kassar, vill du kika?) 
- Laga pastasallad till lunch till mig och mamma
- Sy upp ett par gardiner åt farmor
- KSS klockan halv 4
- Träning (om det gått bra på KSS)
- Högskoleprov-plugg (Gud, det var så längesedan)

Gör en uppdatering senare och berättar hur det går/har gått. C Y !

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Ja, jag vill kika! :D

    2009-10-12 | 15:08:37

Kommentera inlägget här: