sandramedk

24 timmar jag kan tänka mig att leva om och om igen..

Kategori: Allmänt

Igårkväll

Sara besökte Åkervägen till min och mammas stora förtjusning! Vi hade en trevlig kväll, kollade på "Fångarna på fortet" och "Time Out" varav Sara låg småsovandes i soffan. En liten powernap behövde hon, sen låg vi och snattra på våra madrasser för att sedan bestämma vi oss för att bada bubbelbad. Somnade sent.

Idag

Vaknade av en Sara som flög på mig i sängen och vi studsade sedan ner för trappan för att lyssna på det riktiga "Morgonpasset i P3" (Välkommen tillbaka mina vänner!) Sara hade dessutom bakat scones, en riktigt härlig morgon, solen sken och hela världens sjöng (typ)! Sen åkte jag in och klippte och färgade mitt hår, blev som jag hade tänk mig så jag borde vara nöjd. Resten av dagen var jag ute hos Jennie och Ida, de spelade pang-pang och jag hejade på! Ett mysigt dygn, det här tycker jag om!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: