sandramedk

29 augusti 2010

Kategori: Allmänt

Har hunnit med ganska mycket idag men ändå är det så himla mycket tid över, vad gjorde man hemma egentligen som tog så mycket tid?

Tog en långpromenad på morgonen och tänkte undersöka vägen till Ica Kvantum. Hittade vägen jättesnabbt och att gå tid tog cirka 10 minuter. Handlade två kassar med mat och började sedan färden hem, uppförsbacke HELA vägen hem. Jösses, höll på att slänga kassarna i diket och gå hem utan dem. Det blir att ta cykeln nästa gång, helt klart!

Hemma lagade jag min egna specialare; Chili con carne, blev enastående gott! Det blev till middag idag, imorgon och två matlådor. Perfekt! Sen kom Evelina och Maja på besök, först tog vi en promenad runt området och hittade en ny väg till universitetet, mycket mer upplyst, kan vara skönt om man går hem när det är mörkt. Så nu blir nog mamma glad! Sen gick vi hem till mig och jag bjöd på bullar och thé, spelade sedan "Kasta gris", Eve vann med typ 5 poäng! Ptts.

Nu sitter jag här, har pratat i telefon med lite folk hemifrån och sitter och väntar.. på vad? Vet inte riktigt, på att dagen ska gå antar jag. Ska nog kika på en film lite senare, kanske man kan få besök dessutom.

Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: