sandramedk

The Ark, Liseberg, 20.00. Be there!

Kategori: Allmänt

Om en stund kommer Jennie hit, vi ska laga mat tillsammans. Tills dess ska jag ha packat min väska för vid halv fyra skjutsar hon in mig till stan för att jag ska ta buss till Töreboda med Bohwalli för att möta upp Löfnertz, vi tar sedan tåget till Göteborg.

På Liseberg ikväll spelar The Ark, kommer nog bli en ganska skön stämning, efter det har vi blivit lovade sovplats hos Emil. (Härligt när man har vänner i andra städer som man kan sova över hos, vilket innebär, kom mer än gärna och hälsa på mig i Karlstad!)

Nu ska jag ta tag i mig själv,  laddar samtidigt lite med The Ark's bästa låt:  The Ark – It Takes A Fool To Remain Sane KLOCKREN!

Kommentarer

  • Rockbjörnen Crew säger:

    Visst var det en grym spelning på Liseberg?



    The Ark ger även en unik akustisk livespelning på Live-Löpet ikväll. Live-Löpet kan liknas vid en digital festival med 7 kortare webbspelningar. Konserterna streamas live genom en virtuell scen där publiken kan chatta med sina vänner genom Facebook connect, önska en låt, applådera mm. Det som gör spelningen extra speciell är att artisten kan följa denna interaktion live från scenen och kommentera tillbaka till publiken.



    The Arks spelning börjar ikväll kl 20:55. Biljetter bokas utan kostnad här: http://livelopet.aftonbladet.se



    Andra artister som kommer att uppträda på Live-Löpet är Robyn, Salem Al Fakir, Ola och Anna Bergendahl.

    2010-08-20 | 11:59:21
    Bloggadress: http://livelopet.aftonbladet.se

Kommentera inlägget här: