sandramedk

Flyttlass mot Karlstad

Kategori: Allmänt

Lördag: Flytt-dags! Hela dagen gick åt till att komma iordning uppe i Karlstad, till hjälp hade jag M & P.  Hemma regnade det men så fort vi kom in i Karlstads kommun så sprack himlen upp och solen tittade fram, varje gång! Underbar stad! Den packade kärran tömdes och allt mosades in i den lilla lilla ettan.



Inne i lägenheten visste vi inte vad vi skulle börja med men bestämde oss för att flytta in sängen i sovalkoven först, så blev vi av med den. FICK DEN PLATS?! NÄE! Jag var så vansinnig så att jag blev tyst satte mig på golvet och sa inte ett ord. Tillslut säger pappa, nu åker vi till IKEA och släppte allt han hade i händerna och promenerade ner till bilen. Nu följer sedan flera timmar utav hård tankeverksamhet som jag tyvärr inte lyckats fånga på bild. Tillslut kom vi på en "egenlösning" som inte är helt färdig men väljer ändå att visa er en liten smygkik. Kommer här:

 

"-Ser lite farligt ut, men du gillar väl äventyr" var det någon som sa, äh! Det kommer bli dunderbra när allt är klart, ni ska få SE! Vi skruvade, bar, fixade och trixade och närmare åtta på kvällen lämnade vi Karlstad bakom oss och åkte hem, nästa helg år det dags att åka upp igen. Jag ser positivt på det här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: