sandramedk

Bistra tankar i ett bistert tåghus i Borås

Kategori: Allmänt

Sitter på Borås tågstation och har fått tag på lite internet och några Riesen-kolor! Jag är trött, har spränghuvudvärk, skoskav och hemlängtan..

Jag är så trött på att åka tåg, det är verkligen jätte tråkigt och kallt och de kommer aldrig i  tid och jag hamnar alltid bland massa människor som aningen gapar/skrattar jättehögt/pratar jättehögt i telefon/snarkar. Klockan 20:10 ska tåget gå mot Herrljunga, där jag sedan ska byta till ett tåg som tar mig till Töreboda. Klockan 21,49 beräknas jag vara i Töreboda där mamma/pappa hämtar mig.

Planer för resten av helgen:

Imorgon: Jobb 10:30-14:45 och sedan ska vi väl antagligen ut är det sagt, nu känner jag mig verkligen inte på tipptopp, kanske t.o.m har feber, känns så.. Men hinner kanske piggna till tills dess.

Söndag: Träffa bl.a. Linda, Sara och Kajsa på förmiddagen och klockan 14:30 blir det till att jobba igen till stängning..

Inte någon rolig käft att prata med på facebook heller, ni har väl helt klart roligare saker för er..

Näe, nu är jag riktigt kinkig, ledsen och trött bäst att sluta. Är det någon som inte har nåt för er, så slå mig en signal. Ha en bra fredagskväll. KRAMAS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: