sandramedk

Dagen då jag sov 2.5 h men ändå tvingar mig att stanna uppe. Go Sverige Go!

Kategori: Allmänt

Dagens datum: 2010-02-22
Dagens väder: Nollgradigt, blött och slaskigt.
Dagens löpsedel: "De dog i eldhavet på H&M-fabriken - kvävdes till döds när dörrarna stängdes." Horribelt.
Dagens YES!: Projektuppgift Två är inlämnad, jag drar en djup suck och andas ut, Pjuu!
Dagens DAMN!: Synd om Nilsson i herrstafetten, lider med honom!
Dagens käk: Tacos!
Dagens outfit: Mjukisbyxor, blå fleecetröja, raggsockor och brillor. Jag är så het.
Dagens tips!: Datorproblem? Ring Jennie, hon är kung och hon kan allt. TACK!
Dagens person: Jennie Walle Wallen, min trogne följeslagare och gamle vän. Vi hade grymt kul igår och idag har hon hjälp mig till det yttersta, tusen kramar!
Dagens datum: 2010-02-26

Kommentarer


Kommentera inlägget här: