sandramedk

Den minste utav bröderna Schulman

Kategori: Allmänt

Shulmania - http://nojesguiden.se/blogs/calle-schulman

"Mitt gin-järn var enormt. Och efter det ville sig ingenting. Jag kunde inte prata, jag kunde inte gå. Jag såg att folk tittade på mig, men jag kunde liksom inte ta mig ut. Vi gick till Zink där Elektra spelade skivor. Och sen vidare till Hells där Glamourama-festen var. Min kropp var en köttborg och längst där inne var Calle Schulman. Anitha sa: "Calle du är ju plakat!". Och jag förstod henne, men kunde inte tro på det.

Det höll i en kvart till. Jag höl på att ramla. Och åkte hem. Klockan var inte ens tolv. Och jag var wasted. Kanon. Pruttfull.

Hur kunde det gå så fel?"

Han är så jävla skön! Pruttfull? Han skriver ju helt underbart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: