sandramedk

Jag vet vad jag gjorde igår

Kategori: Allmänt

Hade en riktigt mysig kväll igår, jobbade till sju och sedan inväntade jag Sara som kom med bussen klockan halv åtta och vi åkte sedan till Linda där Eve redan var. Det blev lite melodifestival i bakgrunden, käkade tacos. Sedan blev vi bjudna på en kaka som Linda och Eve hade gjort som de höll på och viskade om och grejade med och sa att vi inte fick titta. "- Haschcookie!" viskar Sara. Spännande. Det var tydligen en vanlig chokladtårta/kaka, med kaffe i som användes på knepiga sätt, äh, jag vet inte riktigt vad det var, men den var god, om man åt litegrann!

Sov sedan hos Linda tillsammans med Sara eftersom vi hade drukit lite vin, det var i vilket fall som helst en riktigt välbehövlig, trevlig, lugn kväll med mina mysiga vänner och idag åker jag till Sandared. Jag ska äntligen få träffa Klara! Jag har hittat en jättebra present till henne som jag inte tänker nämna vad det är just nu, ifall Erik och Agneta läser, men jag kan säga att det är en lite favorit! Hej så länge!

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Åh, vad mysigt det lät. Jag kommer hem på torsdag kväll, så om du/ni har tid kan vi ju försöka träffas någon gång i slutet av nästa vecka? :)

    2010-02-28 | 12:37:51
    Bloggadress: http://kajsasstil.blogg.se.se

Kommentera inlägget här: