sandramedk

Melodifestival-tycka till!

Kategori: Allmänt



Dags att tycka till om om Melodifestival deltävling Tvä.

Eric Saade var väl bland de bästa denna vecka. Gillade hans dans. Dans, dans dans. Och dansarna. Och va Idol-Alice 2009 en bakgrundsdansande? Förresten, han var sådär fjantigt snygg.

Andra Generationen och Dogge jag jag säger bara herregud, jag säger inget mer.

Anna Maria Espinosa, väääldigt tråkigt och hennes klänning sen.

Highlights & MiSt var ganska dåliga faktiskt. Dansband + en brud som bara stod och jaa, bara stod, hon sjöng knappt. Nejnej, funkar inte.

Pauline, härlig låt tyckte jag, väldigt snabb refräng, man kommer aldirg kunna hinna med att sjunga med i refrängen, hon var härlig, lät lite som Amy Winehouse, eller?

Andreas Johnsson, som då gick till final tillsammans med Eric Saade, han hade ju en jätte tråkig låt. Och han är ju också jätte tråkig. Bara för att han fick en hit med Glorius på 90-talet så betyder inte det att han kan lyckas igen, år efter år, näe! Enligt mig: Ge upp!

Kalle Moraeus och Orsa spelmän, vilka härliga män. Tyckte det var riktigt trallvänligt även fast det var lite falskt här och där, men bara jättemysigt, tråkigt att de inte kom så långt..

Hanna Lindblad, hon är inte värd min tid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: