sandramedk

Snart ska vi till Tallin!

Kategori: Allmänt

Hur har ni firat Alla hjärtans dag?

Jag har pluggat. Hela dagen. Skrivit, skrivit, läst och läst. Jag är nästintill klar med min projektuppgift, riktigt skönt. Den ska vara klar på torsdag och eftersom jag åker till Tallin imorgon och kommer hem på onsdag och på onsdag kväll ska jag jobba så den måste i princip vara klar nu. Det är bara sammafattningen kvar och den tänker jag skriva imorgonbitti, jag är stolt över mig själv. Jag brukar aldrig ha någon självdiciplin.

Idag har jag också varit borta med blommor och ett kort till farmor och farfar, de blev jätte överraskade. Och nu sitter jag och kollar på ett avsnitt med Grey's anatomy med mamma, samtidigt som jag skriver lite snabbt här. Efter det måste jag packa inför imorgon, klockan tolv åker vi ifrån Mariestad.

Kommer bli kul hoppas jag, Farmor och Farfar ifrågasatte varför jag skulle åka med två killar, jag sa att de var mina vänner och att Sara som skulle följt med också egentligen var tvungen att jobba.

Farfar: "- Med två killar?" 
Farmor: "- Ja Karlsson, vi förstår oss inte på sånt där, vi är för gamla!"


Förstår vadå undrar jag? Tre vänner på en båt, kommer bli great! 

Synd bara att ingen mer kunde följa med, Sara, Frida, Bohwalli, Kajsa.. osv. Alla är så upptagna ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: