sandramedk

Melodifestival-tycka till!

Kategori: Allmänt






Dags att tycka till om Melodifestival deltävling Ett.

Ola's låt hade ett härligt pianoljud, det var liksom lite klink-klinkande, det var ungefär Det jag gillade med låten. Kan bero på att jag inte tycker om honom. Stå framför spegeln med tandborsten, orginellt! Snaark.

Jenny Silver hade ganska underhållande rörelser med händerna, hon lät händerna liksom cirkulera runt huvudet och vidare, mycket märkligt. Hela hon var märklig.

Av Linda Pritchard hörde jag faktiskt inte så mycket, jag lagade tacos just då. Mamma och pappa sa att hon var ganska bra, jag får väl lita på dem, fast hon kom ju inte vidare så, jag tycker väl ingenting.

Pain of Salvation, pappa blev djupt besviken, metalband liksom. Men jag tyckte det var en ganska skön låt, lite slö och slapp sådär, skön.

Vi har kommit till bidrag nummer fem, Anders Ekborg han är så jävla duktig. Vilken stämma, men man förstod ju ganska tidigt att han inte skulle komma någon vart, en typisk musikallåt, som jag faktiskt gillar! Synd att resan blev så kort..

Jessica Andersson, jäklarns vad snygg hon var! Så mycket kläder hade hon på sig också, mycket snyggare och hon passade verkligen i uppsatt hår, har aldrig sett henne sådär förut. Och låten var väl helt okej, känns ganska tråkig, vanlig, men fin.

Frispråkaren, haha..hahaha.. Näe men ärligt talat, han var.. hahaha HA HA HA!

Salem Al Fakir, vilken man! Han på mackan, mums! Riktigt härlig är han och duktig och en riktigt bra låt hade han skrivit också, Go Go Go Salem, du ska till Norge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: