sandramedk

Det är SJUKT snöigt här i Hassle, hos er med?

Kategori: Allmänt

Efter två dagar på två olika sjukhus, först vårdcentralen i Mariestad, sedan vidare till akuten på KSS i Skövde. Idag var vi åter tillbaka i Skövde på KSS, jag och mamma, hoppas det blir bättre snart, jag tycker så synd om lilla mamma, men jag tror det kommer ordna sig..

Idag hämtade jag ut ett donationskort att fylla i och igår fick jag brev från donationsregistret att det har blivit registrerat att jag vill donera mina organ, bättre att vara på den säkra sidan! Ta ställning ni också, här är tre saker ni kan göra för att ta ställning:

- Anmäl dig till donationsregistret (http://www.donationsradet.se/default____1281.aspx)
- Informera dina närstående
- Fylla i ett donationskort


Såhär ser mitt donationskort ut

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: