sandramedk

En frusen natt, natt, natt..

Kategori: Allmänt


Imorgon är jag helt ledig!

Jag ska försöka att inte sova så länge, sen har jag lovat pappa att hjälpa honom är bära in veden. Sen har jag planerat att ha en liten spa-stund uppe i mitt badrum, ni vet, skrubba här, skrubba där, klippa tånagel o fila fingernagel och ligga i bubbelbadet, dricka saft och läsa skvallertidningar! Great

På kvällen vet jag faktiskt inte hur det blir, jag och Saris smider för tillfället lite planer. Men på lördag ska vi fira Dinus Hjalmarsju (Linus) som fyller hela tjugo år, och om 106 dagar är det min tur och om 107 dagar är alla välkomna hem till mig för att fira detta tillfälle, boka in detta redan nu, detta vill ingen missa, tro mig!




..Och då kommer förhoppningsvis Evisen vara hemma igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: