sandramedk

Resedagbok - Lördag 6 december

Kategori: Allmänt

De tog somsagt hand om mig, hjälpte mig att hämta mat, hjälpte mig att packa ihop mina saker för att gå ner till poolen och sola allt utom mitt vänstra ben, hjälpte mig att för all del att ta mig ner till poolen över huvudtaget. Sen låg jag där, jag kunde inte bada, jag bara låg där.. Sara och jag lekte en ordlek ett tag men vi tröttnade ganska snabbt. Lite folk kom fram och frågade vad som hade hänt, snällt utav dem, jag fick lite smörja utav badvakten för mina skrapsår.. Helt klart stillsam dag. Jag var skitsur på mig själv, men försökte hålla modet uppe, tror jag lyckades ganska bra. 

Sista kvällen på semestern, vi bestämde oss för att äta buffé på hotellet och vilken buffé! Jag fick inte se så mycket utav all mat för de hjälpte mig att placera mig på en stol vid bordet och sedan hämtade de mat åt mig, men GUD va gott det var. Det fanns verkligen hur mycket som helst! Och efterätten sen.. Jag mår nästan illa nu bara jag tänker på det, Fred tog om nio gånger och vi mådde verkligen dålig efteråt..

Kvällen avslutades med tomtebloss i all dess glans och vi satt och pratade en stund på kvällen, jag var helt slut och glad och nöjd att få sova hos Sara igen, jag gick in och lade mig strax efter det. Somnade direkt!











Kommentarer


Kommentera inlägget här: