sandramedk

Resedagbok - Torsdag 4 december

Kategori: Allmänt

På torsdagen var vi sega. Jag hade riktigt vidrigt ont i rumpan efter sadeln och cykelturen, kunde knappt sitta. Vi var mest hemma i lägenheten, slappade vid poolen, tog det piano, hade semester.

Jag och Sara hade först fotbad i vasken i köket, satt där verkligen hur länge som helst, tills tårna blev alldeles russinliknande. Sen förflyttade vi oss in till badkaret och gjorde iordning ett skumbad åt oss, skållande varmt vatten dock, men efter att vi även där satt ett bra tag så han faktiskt vattnet att bli kallt.

På kvällen bestämde vi oss för att ha en hemmakväll. Vi drack lite drinkar, lite Sangria satt och snackade och spelade lite spel. Helt hysteriskt som är ett spel som jag tog med mig hemifrån, ganska roligt faktiskt. Sen underhöll vi oss med norsk kareoke, haha. Smart drag att använda min mp3, jag kände ju till nästintill alla låtar! Efter det började det kurra i magen och jag och Sara hade redan innan bestämt oss vad vi skulle äta. Vi var supersugna på äggmackor. Vi ordnade iordning det och käkade medans killarna bara fnyste åt våra stackars ägg och gick och käkade på restaurang. Eftersom det tog längre tid att käka på restaurang än att göra oss några äggmackor så satt vi och väntade på killarna i deras rum. Sen bestämde vi oss för att lägga oss i killarnas säng och vila lite, jag slumrade lite om jag minns rätt.. Kvällen dog liksom av där lite, men det var ganska skönt, vi behövde nog alla lite sömn. Fred somnade iallafall ganska snabbt i soffan!

















Kommentarer


Kommentera inlägget här: