sandramedk

Stopp nr.Ett: Göteborg, Kajsa's lägenhet

Kategori: Allmänt

Första stoppet på min lilla "resa-genom-Sverige" gjorde jag igår. Ja befinner mig fortfarande på samma plats, i Kajsas lägenhet i Göteborg. Jag vaknade runt nio, plockade ordning på mina saker, städad undan min madrass, diskade Kajsas disk (något ville jag hjälpa till med), duschade och fixade iordning mig. Nu sitter jag här och lyssnar på Lars Winnerbäck och målar naglarna SAMTIDIGT som jag bloggar, heja!

Kajsa är inte här om ni inte redan har förstått det, hon är på föreläsning och kommer om cirkus en timme, då ska vi ta oss ner till stan för att käka lunch. Klockan 16.22 går tåget vidare mot Borås, jag undrar hur det går för Agneta, jag pratade med henne igår och jag tror fortfarande att barnet kommer idag (eller som igår, men det är ju lite sent, eller? Jag har inte hört nåt iallafall..)

Två dagar till inskrvningen på min kurs i Växjö, jag är N-E-R-V-Ö-S. Fast egentligen för vad, jo det ska jag berätta för er. Att jag:

- Inte kommer hitta dit
- Försover mig
- Har anmält mig till fel kurs och får läsa något helt annat, kurs om fotvård eller liknande?
- Blir hatad av alla mina klasskamrater
- Kommer ramla inne i salen och kjolen åker upp och visar trosorna eller liknande, ja, det kan SÄKERT hända.
Ska jag fortsätta?

Men det löser sig nog, det kommer ju bli kul också, tror jag, hoppas jag, eller det måste jag ju hoppas på?

Ha ett par bra dagar mina vänner, jag hör av mig!


Kommentarer

  • amanda säger:

    Hur gör du imorgon nurå? Åker du bil ändå?

    2010-01-21 | 08:19:22
    Bloggadress: http://nittton.blogg.se/
  • Christine säger:

    Kommer bli kul och kommer gå grymt bra för dig :D

    2010-01-22 | 21:07:28

Kommentera inlägget här: