sandramedk

Tripp á la Göteborg!

Kategori: Allmänt

Jag vet inte vad det är med mig och att försova sig, två gånger på tv dagar! Inte bra Sandra. igår fick jag be stackars Evelina och komma och hämta mig för att jag skulle kunna ta mig in till jobbet och idag hade jag slängt ner mobilen på golvet så att larmet hade slagits av och just därför missade jag både bussen och tåget till Göteborg!

Men nu klockan halv två åker jag ändå ner en sväng, Emil skulle också ner så han gör mig sällskap på vägen. Sen ska jag möta upp Christine någonstans där nere! Min mamma påminde mig om att det var en röd dag idag och att det kanske inte är några affärer öppna, äh, What a Hell, det löser sig! Ska bli kul och ses iallafall Christine, och Emil också för den delen! =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: