sandramedk

Helgen

Kategori: Allmänt

Vaknade upp i ett stort vackert hus ute i skogen imorses och jag tänkte hur fasen hamnade jag här?!

Näee, nu ljög jag, jag sov hos Christine i det stora vackra huset i skogen. Men alltför ljusa gardiner har hon den där tjejen, vaknade hur tidigt som helst, men samtidigt mysigt med sool. Spenderade kvällen hos henne igår, med fyra ytterligare tjejer, riktigt trevligt! Vi drack och åt gott och kollade på Melodifestivalen, vad fasen hände? Lilla stackars Salem. Roligaste var ju att se hur bedrövad Darin blev iallafall, höhö.

Om en timme ska jag ha Kajsa med mig och vi ska vara hos Nadia för ytterligare lite chillidill, en luugn och skön helg detta, behövligt. Ska bli superkul att träffa Nadia, Frida hur längesedan som helst! Kajsa och Jönsson med naturlitvis men det gör man ju titt som tätt :)

Blev äntligen klar med min hemtenta igår eftermiddag också, alldeles underbart skönt! Nu är det bara att vänta på betyget, hatar att vänta, fast samtidigt vill jag inte veta resultatet, det gick säkert inte så bra ändå, usch! Håll tummarna alla, snälla!

Ha en trevlig söndagskväll allihopa och gräv inte ner er i söndagsångesten! :)

Kommentarer

  • amanda säger:

    Chris och jag snackade om onsdag ju, få slut på vinet :) säger du?

    2010-03-14 | 19:00:08
    Bloggadress: http://nittton.blogg.se/
  • christine säger:

    Vet att mina gardiner är värdelösa ;)

    Tack för att du kom och för presenterna hjärtat! puss <3

    2010-03-15 | 12:37:48

Kommentera inlägget här: