sandramedk

OBS! OBS! OBS!

Kategori: Allmänt

ÅH HERREGUD! Om ni läste mitt tidigare inlägg så måste ni även läsa detta, VIKTIGT!

Jag googlade "mycoplasma" för att för skojs skulle läsa lite mer om vad det innebar och wikipedia gav mig svaret: "Mycoplasma genitalium är en liten bakterie som smittar vid samlag" och "Bakterien ger en infektion i urinrör och livmoderhals precis som klamydia."

Jag bara: "VA FAN?" Det är inte DET jag har. Jag tror om jag fattat det hela rätt att det finns två stycken olika mycoplasma, mycoplasma genitalium (näst intill könssjukdom) och mycoplasma pneumoniae (typ av lunginflammation).

Jag har alltså INTE en könssjukdom utan en typ av lunginflammation, ville bara göra detta klart. Ifall ni fick för er att kolla upp vad jag led utav. Så om ni har skvallrat vidare, sprid då detta vidare till dem också.

Så, sov gott nu!

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Haha! Undrar vilket som är värst egentligen;) Krya på dig. Smittar det förresten? kramar

    2010-03-25 | 11:25:52

Kommentera inlägget här: