sandramedk

Uppdatering från skogen

Kategori: Allmänt

Sitter hos Christine Kishti Bengtsson, kollar på film, snackar och har bestämt oss för att gå till Korpen imorgon och röra på våra kroppar. Känns underbart faktiskt. Jag behöver ruska upp min kropp som putar ut åt olika håll, heja heja! Jag ska skaffa ett kvartalskort, lite lagom sådär. Elisabeth Town kollar vi på förresten, en underbar film, det var där jag fick min idé om den 18års presente jag önskade mig a Kajsa, som jag fick, fast inte fattade, missupfattade och pajade hela överraskningen. Trodde inte jag skulle följa kartan som låg i min brevlåda, Ja, kanske låter ofattbart klantigt av mig men ändå! Nu tillbaka till världens bästa Christine, hej hej!

Kommentarer

  • christine säger:

    Åhh gull Sandra <3

    2010-03-09 | 11:01:07
  • amanda säger:

    hon bor inte i nån skog (eller det gör hon väl men) det är som ett fukking paradis!! alldeles tyst och vackert :)

    2010-03-10 | 22:41:02

Kommentera inlägget här: