sandramedk

Ni vill inte läsa det här

Kategori: Allmänt

Nu är jag koko på ett helt annat sätt. Jag vet inte vad det är, har känt mig konstig hela dagen. Jag känner mig tom och uttråkad. Jag har ingenting att göra, jag blir galen av att inte ha rutiner tror jag. Min vardag är helt oregelbunden, jag vill börja plugga tror jag, komma in i flytet igen. Fast samtidigt har jag ingen motivation till skolan eftersom jag inte vet vad jag vill plugga. Jag vill ut och resa med vem? Med vilka pengar? Vart? När? Jag saknar Evelina, det är långt kvar tills du kommer hem igen. Jag vill ha lite flyt! Jag vann när vi spelade kort förut jag, mamma och pappa, skräll! "Tur i spel, otur i kärelk" Jag läser om Harry Potter 7 nu, det känns som jag har en horrokrux runt halsen, allt är liksom svart och deprimerat. Jag saknar hela familjen-Sandared, önskar jag kunde träffa dem oftare eller att de iallafall bodde närmare. De kan verkligen pigga upp mig. Jag vill ha tillbaka mina favoritjeans som det har gått hål i plus att de har blivit för små, (läs jag har blivit för stor) Kul. Jag saknar min mormor, jag kommer sakna henne ännu mer ju närmare sommaren vi kommer. Jag är patetisk för att jag är avundsjuk på dem som vet vad de vill göra med sitt liv. Jag vill också ha mål, jag har inga, inga som går att uppfylla iallafall. Jag hatar min hårfärg, och mitt hår i allmänhet, jag verkligen avskyr det, helt o-göra-snyygg-bart. Jag hatar att jag sitter här och tycker synd om mig själv. Sjuk. Trött. Tom. Ledsen. Hatar. Ni får förlåta mig.

Kommentarer

  • evelina säger:

    Jag saknar dig med! det ar inte langt kvar tills jag kommer hem, tank inte sa!

    det gar snabbt!

    jag har inga planer alls nar jag kommer hem, jag vet att jag ska sommarjobba och sen har jag ingen aning, men jag vet att jag vill resa mer, asien kanske.

    sa varfor inte dra ut igen? :)

    puss&kram

    2010-03-08 | 09:27:15
  • Karin säger:

    Vi är på samma nivå, mitt liv är helt planlöst just nu. Inget jobb, ingen skola, vill inte plugga, vill resa men har inga pengar för jag får inget jobb... sitter bara och dödar tid. Börjar tröttna.

    2010-03-08 | 09:42:13

Kommentera inlägget här: