sandramedk

Onsdag-Torsdag!

Kategori: Allmänt

Onsdagskväll:
Tränade först på KAUIF, Spinning och Core 75 minuter, pust! Knallade hem och snubblade till tre gånger på vägen, riktigt halt ute nu, tur att  jag inte tog cykeln. Sedan tog jag tvåan in till stan där jag mötte upp Sara, Jakob och Joacim. Vi hamnade på Score där vi tog ett par öl och mest tog det lugnt. Sen blev det biljard, Sara och jag gick hårt ut redan från början men på något konstigt sätt så förlorade vi! Helt otrooligt. 

Torsdag hittils:
Vaknade ganska tidigt, drog iväg ett sms till fröken Bohwalli och undrade om hon var sugen på en morgonpromenad i solen. Det var hon, knallade runt i spåren ovanför skolan, gick sedan hem till mig, käkade frukost och kollade på ett avsnitt av vänner. (Är inne på tionde säsongen nu, känns sorgligt..) Sen fick jag ett sms om att jag kunde hämta ut mina civilrätts-böcker som jag hade beställt. Så här har jag suttit nu, läst och tuggat civilrätt. En helt okej torsdag ändå. Vet ni vad jag har gjort mer? Tagit bort mina stygn på fingret, ja, alldeles själv! Nu väntar jag på att maten ska bli klar, får se vad man hittar på ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: