sandramedk

Mys-söndag!

Kategori: Allmänt

Vaknade upp idag och kände inte av någonsomhelst huvudvärk från gårdagens inflyttningsfest hos Sara B, hur härligt som helst. Gårdagen var riktigt kul, många skratt under kvällen. Tyvärr lyckades vi inte komma vidare in på nåt ställe i stan då vi inte var gamla nog, det kändes lite segt. Men för min del ska jag inte klaga, drog hem och käkade tacopaj klockan halv två och kollade på ett par Vänner-avsnitt, bra slut på kvällen tycker jag allt.

Fick sms av Johanna nu i förmiddags som undrade om jag ville följa med på en pizza till frukost, var inte direkt sugen men följde ändå med för att säga hej. Alla mådde inte lika bra som jag, Sara var seg men Johanna däremot var helt hyper-pigg! Haha, härliga människa! Det blev en liten promenad i härligt varma och soliga Karlstad, lite film kikande och mys hemma hos Sara. (=

Nu vid halv sju ska jag möta upp Eve, ska hem till Maja och ha "Gossip Girl och Ensam mamma söker"-kväll!

Vilken underbar söndag!



Sara & jag under nollningen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: