sandramedk

Överlevde min tenta-koma!

Kategori: Allmänt

Tentan är gjord och det känns skönt, inte bra, men skönt. Hade tentafest igår, vilken blev riktigt lyckat och idag unnade jag mig själv att verkligen sova ut, vaknade halv tolv. Dagens planer blir till att möta upp Evelina som jag knappt sett på år och dar trots att vi bor tio minuter från varandra och läser i samma skola. Ska se om jag får med henne en sväng till Välsviken, kylskåpet gapar tomt! Ikväll väntas inflyttningsfest hos Sara (även kallad Bernie) vilket jag verkligen ser fram emot. Då blir det party med alla mina favoritbrudar ifrån Karlstad! Hur har Ni det på världens alla platser? Jag tycker att det är lite dåligt med kommentarer nu för tiden. Visa att ni lever!

Kommentarer

  • Nadia säger:

    Kande att jag ville skriva nagot! Sitter i London pa vandrarhemmet :) Vi maste horas nar jag kommer hem! Har du skype eller nat kvinna? KRAM!

    2010-10-09 | 15:25:24
    Bloggadress: http://vyfranettluftslott.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: