sandramedk

Skoskav

Kategori: Allmänt

Inte så lite heller. Men har man nya skor så har man, ingen har dött utav lite skoskav. (ELLER?!)

Har precis kommit hem från skolan, funderar på vad jag ska ta itu med idag. Tänkte börja öva på lite tentor och sen tänkte jag kanske hinna med en tur till IKEA. Om man får med sig någon till lite sällskap!

Tänker inte kommentera valet direkt, vill bara nämna att i lilla Hassle så röstade 77 stycken på SD, jag skäms.

Förresten, ska man göra hål på en vattenblåsa eller ska man låta den va? Den är stor och gör ont! Mamma kom hit och blås mig på foten!

Kommentarer

  • luggen säger:

    Uuuuuuuusch, helt plötsligt är jag glad att vi flyttade ifrån Hassle..



    Angående blåsan så gör hål men dra inte bort skinnet ;)

    2010-09-20 | 15:34:36
    Bloggadress: http://malinsofialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: