sandramedk

Jävligt produktiv

Kategori: Allmänt

Klockan stod på halv åtta och upp for jag ur sängen och satte direkt igång att checka av min to-do-list som jag skrev igår kväll. Men först klickade jag på teven för att ha Vakna med The Voice på i bakgrunden, vilket program, vilken morgon! Ringde mitt försäkringsbolag och ändrade min adress. Ringde Försäkringskassan för att ändra bostadsbidraget. Installerade skrivaren för att kunna skriva ut bostadsbidrags-pappren igen. Lite jobbigt yes. Satt ett bra tag och försökte klura ut vad jag skulle kryssa i, skriva till och bocka av. Letade runt i hela lägenheten efter hyreskontraktet som jag sedan hittade precis framför mig. Sen gav jag upp, ska ringa pappa ikväll, han kan nog hjälpa mig. Skrev ett inte så jättetrevligt mejl till KBAB (idioter!) och frågade ifall jag behövde ha någon mer kontakt med dem. De sa nej. Tack och hej! Ringde Claratappen och bokade in mig på plasmagivning imorgon förmiddag.

Nu har jag stannat upp, känt efter och kommit på att min kylskåp är tomt och att jag bara har ätit ett äpple idag. Men lyckligtvis får jag ett sms av Isabelle som frågar ifall vi ska käka mat på stan lite senare. Mycket passande. Jag och Sara har stora förväntningar om ikväll. Tänk, ett helt år sedan man var en nervös nolla..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: