sandramedk

Att vi börjat gilla smaken utav skit.

Kategori: Allmänt

Fy fanken vilket tråkigt inlägg jag precis skrev, men visst märker ni att jag ligger på med bloggandet? Inget svar. Nä men jag kan ju underhålla mig med att skriva till mig själv iallafall. Jo, fick precis ett sms utav en vän och det löd som följer: "Om du aldrig provat hur kan du då vara säker? (är det smakat skit han menar då?)" Fick först och främsta läsa meddelandet tre-fyra gånger innan jag ens förstod vad hon menade.. 

Men sen kom jag på det.. Oskar Linnros sjunger så i låten "Genom eld". Hon är smart den där Sara, (min vän) har aldrig direkt funderat över innebörden med just den delen av texten. Det måste ju vara så, han menar, med bajset, eller?! Tell me. Tell Sara. Lyssna och hör av er! 

Länk: Oskar Linnros – Genom eld


Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Äntligen något att läsa om dagarna. fan va kul, jag har också tänkt på den textraden, men är ändå ganska säker på att det är att gå genom eld han syftar på ;)

    2011-03-03 | 17:50:06

Kommentera inlägget här: