sandramedk

Det kan bara bli bättre

Kategori: Allmänt

Dagen hittils har inte varit något vidare. Vaknade med världens huvudvärk vid åtta, stängde av klockan och somnade om och sov till tio, så länge har inte jag sovit på väldigt länge. Vid tio var jag hungrig som en varg och ville inte ha något annat än en macka men icke. Dels för att det inte fanns någon och dels för att jag ska stå emot. Jag gjorde istället en omelett med ägg, ost och tomat. Den blev lite bränd. Sen drog jag undan gardinen och fick se snö. Räcker det inte nu moder natur?

Men jag tänker som grönsakerna i den där reklamen "- Man måste möblera om med sig själv, är du glad så blir alla andra också glada". Dagen kan bara bli bättre. Nu ska jag koka mig en stor kopp thé och sätta igång med lite byggteknik. Ikväll ska jag till KAUIF och köra puls, ska bli riktigt roligt faktiskt. 

Gör kanske en uppdatering lite senare eller ikväll eller så, men vänta er inte för mycket! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: