sandramedk

Mars ska bli månaden där jag tar tag i mitt liv!

Kategori: Allmänt

Ja, ni läste rätt. Igen, tänker ni. Ja, svarar jag.
  • En spotifylista, med en favoritlåt per dag, alltså 31 stycken favoritlåtar á la Sandra när månaden är slut, det kommer bli väldigt blandat och det kommer bli väldigt bra. Ska försöka komma ihåg att länka här!
  • På måndag ska operation: "Bort-med-hullet" inledas. Vad har jag förnytta med det nu när kylan är på väg bort och våren är på ingång? Tänkte testa på lite LCHF och samtidigt svettas, svettas på KAUIF. Detta innebär dessutom ingen alkohol hela mars månad. Varför vänta tills måndag? Förkylningen är påväg bort, lika bra att vänta tills den är helt väck, tänker jag.
  • Ska samtidigt hålla igång bloggen och hålla igång studierna, tenta ska skrivas den 17e
Det var väl allt jag hade än så länge, hörs snart igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: