sandramedk

Nu är det dags!

Kategori: Allmänt

Det här kommer bli bra, det känner jag! Har suttit och läst igenom Katrin Zytomierskas blogg från i somras där hon skrev mycket om lchf-metoden. Jag har varit inne och läst om den bästa träningen för lchf:are. Mamma var gullig och hoppade in på bokrean och handlade en bok till mig dessutom. Hon är bara lite bekymrad över vad hon ska bjuda på för mat när jag kommer hem, men jag börjar ju inte förrens på måndag, så i helgen är det upp till henne! 

Nu jävlar, detta kommer gå fint, jag har rensat mina köksskåp, ska ta med mig allt mjöl, all pasta, ris och frukt etc. hem till Mariestad. Lika bra att inte ha någonting hemma känner jag, för jag är den bästa på att komma på skäl till att "äta godis" och "skippa träningen". 

Kommentarer

  • Nadia säger:

    Lchf, är det den då man inte käkar kolhydrater men fett är bra? :S

    2011-03-03 | 17:15:17
    Bloggadress: http://vyfranettluftslott.webblogg.se/
  • Svar till Nadia säger:

    Alldeles riktigt!

    2011-03-03 | 22:30:31

Kommentera inlägget här: