sandramedk

Min kväll - Måndag (två månader kvar till julafton)

Kategori: Allmänt

Har nu placerat hela min trötta kropp i soffan och tänker stanna här resten av kvällen. Jag ska läsa Elle, titta på halv åtta hos mig och Schulmans Show. Detta har jag baskenimej förtjänat. Har idag först och främst varit uppe och pluggat vid åtta, vid tio for jag in till skolan för att förbereda vår redovisning som vi hade vid ett. Vi fick två av tre poäng, blev besvikna först men nu känns det bättre. (med "vi" menar jag, vi, min grupp, jag talar inte om mig själv i tredje person, så cool är jag inte än) Efter detta kom jag hem och har pluggat fram tills nu. Känner mig lite snurrig i huvudet. Imorgon är det upp igen, klockan åtta..

- Du OcH jAg, KäRa RiKeS lAg! - (rim, som jag kom på alldeles nu, woop)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: