sandramedk

En sucker för nystart

Kategori: Allmänt

Kära Samvete,

Jag, Sandra Karlsson, lovar att på heder och samvete genomföra detta löfte oavsett väder och hälsotillstånd (endast i döden får jag dispens). Jag ska under hela april månad, (minst) en gång om dagen skriva ett inlägg på bloggen, jajemen detta är INGET aprilskämt. Jag ska samtidigt tänka på att mina vänner lägger ner cirkus trettio sekunder av deras liv genom att läsa mitt inlägg, vilket gör att jag inte får lov att skriva vilket blaj som helst. Blajet ska bort. Det är dock tillåtet att íbland lägga upp et youtube-klipp eller liknande, dock endast två gånger per vecka och inte direkt efter varandra. 

Jag uppmanar därmed er alla att OM detta kontrakt bryts, så ska ni vara först på plats med att påpeka det, strypa mig, kasta tomater, vad som helst. Men straffet ska vara kännbart. 

Undertecknat, 


Sandra Karlsson                                 Alla mina miljarders läsare*



* Att förfalska en namteckning är olagligt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: