sandramedk

Dagen då jag kom till jorden för tjugotvå år sedan

Kategori: Allmänt

Min 8008:de dag på Tellus började lite segt, men stegrade och blev bara bättre och bättre ju längre dagen gick. Gick upp halv sju, åt frukost och deppade lite för att det var första gången någonsin som jag inte blev väckt av frukost på sängen. Läste Skatterätt fram till lunch. Svarade i telefonen som ringde stup i ett, kände mig nästan lite populär! Vid tolv tog jag mig bort till Isabelle för pluggdejt, Sara var också där. Eftermiddagen bestod av Fastighetsrätt och lite födelsedagsfirande då Isabelle hade bakat chokladkaka. Efter detta drog Sara med mig ut på den först löpturen (förutom på löpband) på säkert tre-fyra år, riktigt skönt (ibland) och tog mig runt fyra hela långa kilometer. 

Slutligen så ger jag denna födelsedag ett ganska bra betyg, den har varit lugn men ändå rätt trevlig ! Idag är det min dag och jag hoppas att Eran Sandra-dag har varit bra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: