sandramedk

Ingen medömkan alls !

Kategori: Allmänt

Nu är det som såhär att jag har gått och blivit sjuk. Min näsa tokrinner/är helt igen proppad, mina fötter fryser/är helt kokheta och min hals är megasvulen. MEN. Får jag någon medkänsla från mina omringade? Nej, noll, ingenting. De tror nämnligen att jag är lite bakfyllesjuk, vilket inte är fallet, när gjorde alkohol att man fick igenproppad näsa?

Som ni kanske läste så spårade jag lite med bloggningen igår, men jag var verkligen så himla glad när jag kom hem. Hade en absolut perfekt dag och kväll ! Frågetecknen hopade sig nu på morgonen när en färdiggjord macka stod och väntade vid matbordet, glömt att äta igår kväll? Vaknade också upp med att jag hade målat mina läppar röda, hade det inte ens under kvällen igår så måste kommit på denna kanon-idé runt tre snåret igår kväll.. 

Blir en fortsatt lugn kväll, Black Swan och glass med jordgubbar !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: