sandramedk

Poolhäng, turista och Hard Rock Café

Kategori: USA

Hallå där, 

Idag blev det en dag vid poolen, nästan olidligt varmt, klarade max 10-15 minuter i solen innan vi fick hoppa i poolen, men vansinnigt skönt ändå trots att jag har bränt mig i hårbotten, huu .. 







Min svinigt goda gelato med mintchoklad och strut täckt med vit choklad





Efter en dusch och lite klädombyte gick vi runt i Las Vegas, följde "The Strip", kollade in Ceasar Palace och även vårat Bellagio lite nogrannare. Agerade riktiga turister och knäppte miljoner kort. Det blev även shopping och käk på Hard Rock Hotell, blev helt till oss när vi förstod att det var fri påfyllning av drickan - Kissnödiga blev vi sen. Märkte också att det visst kunde regna i Las Vegas, riktigt stora feta droppar som man blev dyngblöt av på bara några sekunder. 



Galen chokladfontän inne på Bellagio


















Inne på Hard Rock Café











.. och avslutningsvis en bild på Bellagios berömda vattenshow

Har märkt att Las Vegas verkligen bjuder på allt, höll på att göra i byxan när jag fick se en zombie längs med gatan som stirrade på oss. Har även sett flertalet Elvis Presley's och seriöst sjutusen små grupper med japaner som tar upp halva gatan. Nu blir det till att dra täcket över sig en sista gång i Bellagios sängar, imorgon checkar vi ut och tar bilden upp mot Los Angeles, kan knappt vänta !


Kommentarer

  • Mamma Karin säger:

    Å vad det ser härligt ut. Var rädda om Er. Drick mycket i värmen(inte bara drinkar menar jag). Kram o puss Mamms

    2012-08-22 | 18:42:44

Kommentera inlägget här: