sandramedk

Vips så var det fyra dagar kvar !

Kategori: Allmänt

Hej på er,
Tiden går så vansinnigt fort, är det bara jag som tycker det eller finns det någon mer? De få dagarna i Sverige som är kvar är späckade av saker som måste göras, jag tänkte att ni skulle få följa med: 

Jag börjar med igår - Solen sken som taget ur en film så förmiddagen bestod av stek med Jennie. Efter detta blev planer om en middag på greken i stan utbytta mot en mototrbåtsutflykt ut till Dillö med vänner, inte tackar man nej till ett sådan erbjudande. Det var en fantastisk kväll !




Idag (onsdag) - Ska fixa här hemma, tvätta lite packa iordning toalettartiklar och finputsa lite på packningen. Framåt eftermiddagen ska jag in till stan för att fixa med lite saker där och klockan halv tre möter jag upp  mamma vid hennes jobb och vi åker direkt till Karlstad. Klockan fem ska jag möta upp Martina som ska ta över mina lägenhet medans jag är borta och byta nycklar och visa henne runt. Klockan sex ska jag möta upp favorit-Isabelle för en fika/matstund för sista gången innan jag åker, som vi kan fika hon och jag ! 

Imorgon (torsdag) - Det har planerats in ett besök hos farmor&farfar och eventuellt senare på kvällen en tur på sjön med vattenskidor. Jag ska även packa helt klart och på kvällen ska pappa hjälpa mig att föra över alla mina kort till en extern hårddisk ifall nåt händer med datorn när jag är borta. Här på kvällen måste jag även lära mor och far Skype.

Fredag - Hjälpa mamma baka smörgåstårtor för på eftermiddagen kommer Erik, Agneta, Elsa och Klara för en slags "hejdå-middag", kvällen är den sista hemma i Hassle så därför ska vi nog bara ta det lugnt spela Yatzy tusen gånger.  

Lördag (sista dagen i landet) - Småfix på förmiddagen kanske hinner med en fika om någon känner för det på förmiddagen? På kvällen ska jag på inlyttningsfest/Kräftskiva hos Erik & Agneta i det nya huset! Sen är det väl bara hem att lägga sig en liten stund, klockan två åker vi härifrån, vi får se om vi får med oss en liten krabat som heter Sara, annars syns vi alla nere på Landvetter runt fem snåret på söndagsmorgonen.

Herregud, det är galet, snart är jag där !


Kommentarer

  • JOhanna säger:

    Hejsan!

    Lördagens förmiddag är inte upptagen, så jag är villig att hitta på något:) Vi kan väl höras!

    2012-08-15 | 20:18:14

Kommentera inlägget här: