sandramedk

Måndag 30 juli 2012 - Kusinträff

Kategori: Allmänt

Denna dagen måndag har bestått av jobb och kusinträff. Jobbade ett långt pass (för en gångs skull) mellan 11-19. Efter detta tog jag bilden upp till Högelid/Krontorp eller vad det nu kallas och velade runt där på smågatorna i ungefär tio minuter innan jag hittade fram till kusinernas hus. Nu har jag i och för sig inte två kusiner som bor där utan det är bara en, Stefan men jag väljer att kallas Stefans tjej Malin kusin också, det blir lättare så och det låter s trevligt. Hade en supertrevlig kväll där, gofika och kaffe. Vi kikade OS (en jävla massa simning), en sämre version av Americas funniest homevideos och snackade mest en massa om inget direkt viktigt alls. Jag blev medens sur på mig själv för att jag inte har tagit tag i att höra av mig och bjuda in mig hos kusinerna tidigare under sommaren. 

Nu kollar jag OS-handbollen med pappa, medans mamma rensar typ sjutusen liter med kantareller som hon hittade i Torsöskogen nu i eftermiddags. Tyvärr har jag varit dålig med Iphonen och tagit bilder, ni får nöja er med ord. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: