sandramedk

En effektiv dag

Kategori: Kanada

Hallå där, 

Denna dag har minsann rullat på i ett vansinnigt tempo, vips så sitter jag här och hungrar och väntar på att få gå och äta mat om en halvtimme. Började med en frukost som vanligt, måste säga att jag börjar tröttna på äggröran nu men somsagt, kommer tröttna på att laga egen frukost när jag kommer hem sen så jag ska egentligen bara hålla käft. Efter detta skrev jag färdigt engelskauppsatsen tills idag på en halvtimme innan det var dags att knalla iväg till skolan i VÄRLDENS KYLA. Efter lektionen gick vi till subben för att plugga i en timme innan det var dag för lunch. Efter lunch tog vi oss tillbaka till subben och pluggade fram till fyra. Sen gick vi hem, jag läste klart engelskaboken, skrev kommentarer om den och vid sju är det återigen dags att gå till ångestlektionen (engelska) och kommer komma hem vid kvart i tio ikväll. Då blir det att gå och lägga sig direkt för imorgon är det midterm i Business Ethics, fy baskenimig vad det kommer gå åt skogen. Titta vilken ointressant vardag, det enda intressanta är att jag har druckit gott kaffe, fått ett brev från Farmor och Farfar och bott in mig i mina ugglevantar !
 
Tim Hortons 
 
Underbart att få höra att allt är bra där hemma
 
Nya favoriterna 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: