sandramedk

En tillbakablick efter tillbakablicken.

Kategori: Kanada

Hallå där, 

Kikar ni fortfarande in här ibland? Jag skulle inte bli förvånad om ni tappat hoppet om mitt bloggande, ett uppehåll på tjugo dagar är alldeles för stort. Men som plåster på såren så kan jag säga att det inte känns så kul för mig heller, jag har massvis av bilder att gå igen (som jag självklart vill visa er), ska välja ut det bästa och här kommer ett fantastiskt bildspel och några enstaka kommentarer. Sen är det tillbaka till Business Ethics som vi tentar av på onsdag, hallelujah vad det ska bli skönt att slippa den men det kommer gå åt helvete, det är en sak som är säker. Så, tyst på mig nu, här kommer mina senast 20 dagar: 

 Vi har varit på The Cellar och blivit bjudna på drinkar av en italienare
 
 På vägen hem när vägen kändes för lång så ville Maria ta en paus, hon fick sällskap av Fabian
 

Vi har tittat på en hel del fotboll, i kyla, regn och rusk. 
 
Lördagen för två veckor sedan spenderade vi på biblioteket, med panikplugg inför tisdag och onsdagens tentor. 
 
På kvällen var det dags för "Pub Crawl". Det innebär att vårt hus knallar runt till olika förbestämda barer/uteställen och har på oss likadana tröjor och har en riktigt trevlig kväll tillsammans
Vi spelade också fotbollsspel så att jag till och med hade träningsvärk i handen (?) dagen efter. 
 
Vi förlyttar oss snabbt till onsdagen efter och våra tenor var avklarade, det var dags för Cellar igen. 
 
Fått fint meddelande skrivet på min hand
 
Inne på Regent mall testade vi maskeradkostymer till kommande Halloweenhelgen 

Maria bytte spår helt och gick ifrån att vara nunna till Björn Borg, synd dock att hon inte fick ta med sig racket in på krogen, det fick hon snällt hänga in i garderoben. 
 
Tyska killarna bytte planhalva istället och verkar ha varit nöjda med det 

Sara kände sig hemma som fågelskådare lägg märke till stol, bok och kikare. 
 
Här är vi på (fågel)spanar jakt, gick väl sådär kanske ..
 
I sin fulla prakt 
 
Arbetande man (?) och Clown
 
Björn Borg och Hello Kitty
 
Avslutar med lite kaniner där i bakgrunden
 
Sen kom Sandy på besök, vi frös som gnuer
 
I Onsdags på den "riktiga" Halloweendagen fick vi göra våra egna cupcakes
 

Har firat Zaids födelsedag med en brakmiddag på ett Meat House
 
Var tvungen att ta ett kort på Ellas festliga drink 

I fredags efter hockyn så kände vi för att dra till Social, vissa tyckte att det var en bra idé att testa att dricka vin upp och ner, gick väl sådär kanske ..
 
Lisa har även introducerat mig inför norsk mjökchoklad vilket smakade himmel
 
Avslutningvis, igår fick Fabian ta fram frisörsaxen och klippa Lisas lugg vilket gick utomordentligt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: