sandramedk

Kvällen innan första skoldagen

Kategori: Kanada

Hallå där, 

Här satt jag precis och skrev ett långt inlägg om dagens aktiviteter, klockan är elva och borde egentligen gå och lägga mig och VIPS försvann allting av en outgrundlig anledning. Därför summerar jag allt som skrevs: 

  • Imorgon är det första skoldagen på UNB, nervösmage och troligtvis sömnlös natt att vänta
  • Lunchen idag blev korv med bröd, läsk och chips. Detta botade våra bakismagar och pepsin stillade vår huvudvärk en aning
  • Vi har besökt Walmart, har köpt Router så nu har vi WIFI på rummen vilket gör att jag återigen kan vara aktiv på Instagram (saknat) och ringa med Viber
  • Idag mina vänner är det en Kanadensisk högtidsdag nämnligen "Ost-pizza-dagen", vilket såklart innebar att det bjöds på pizza till lunch. 
  • Nu ikväll har vi ätit ostpopcorn och tittat på Monsters Inc i rum 610, imorgon börjar Boot Camp ht 2012, träningsväskan är redan packad (dock eventuellt utgång på kvällen, är ju lediga fre-sön)


Disneyfilm & Popcorn


Popcorn i fina röda plastmuggar


Lite häng på kvällskvisten
 
Sådär, där fick ni en snabbrepris nu ska jag lägga mig i sängen och försöka somna in till Filip & Fredriks podcast och hoppas att jag tar mig igenom morgondagen med iallafall någon form av självkänsla och heder kvar.

Godnatt allihops, saknar er !
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: