sandramedk

December helvetisk kall men väldigt fin

Kategori: Kanada

Hallå där, 
 
Äntligen är December här en bland utav mina favoritmånader. Dels därför att det är julmånaden såklart men i år är största anledningen för att jäkla MO-VEMBER är slut. Hela November har alla de flesta killar sparat ut sitt mustasch och har sett ut som riktiga idioter i en hel månad. Maria, Lisa och Sara menar att det ibland kan vara snyggt men jag är ytterst tveksam. Slutpratat om det, sitter i SUBen med Maria och har precis dragit ett kapitel i Business Ethics så ny tänkte jag spendera en halvtimmer på denna blogg då vi klockan sju har bestämt middagsdejt med sjuka, stackars Lisa! Bjuder här på lite bilder vad som har hänt de senaste dagarna, njut !
 
I vanlig ordning så börjar vi med med en Celler-onsdag, en riktigt trevlig sådan

 
I torsdags hade vi tjejkväll, vi, de andra svenktjejerna och Emily som släntrade in på slutet. Vi hade det riktigt trevligt i Fridornas rum och spelade litespel (schh... Absolut inte dryckesspel, det är ju förbjudet här). Tyvärr har jag inte några bilder av detta utav ingen som helst bra anledning men avslutade på S club och knäppte några foton där. 
 
Jag och Evan ritade bläckpenne-tatueringar på varandra. Lägg också märke till mustachen som rök dagen efter
Evan, Ella, Rune och Bardia 
Passade på att göra en snöstjärna på vägen hem
 

På lördagen passade jag och Maria på att knalla ner till Curriecenter för att kika på UNB's Basketlag Herrar. Väldigt intressant eftersom jag aldrig i hela mitt liv har sett en basketmatch först. Vi bestämde oss och här att om Lock Outen inte blir unlocked så kommer vi försöka att se en NBA match i NEW YORK SOM VI SKA ÅKA TILL OM 13 DAGAR! På kvällen var vi på avslutningsmiddag med huset på en restaurang Downtown riktigt god mat och alla var uppklädda och fina. Maria har skrivit på sin blogg om kvällen, kolla gärna in lite bilder där ! 
 
Inte alls lika god som hockeykorv 
Varsity Reds
Coachen som var helt vansinnig på sina spelare, helt galet! 
Vår gruppmedlem Ryan spelade i laget, riktigt duktig var han också. Här har vi honom sätta en straff
 
Vår söndag var en händelserik dag men den får jag ta i ett annat inlägg för nu är det MAT! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: